الجمعة 3 مايو 2024 مـ 06:49 مـ 24 شوال 1445 هـ
بوابة المواطن المصري

ياسمين عبد العزيز تفاجئ الجمهور بفيديو جديد.. وحقيقة رجوعها للعوضي

ياسمين عبد العزيز
ياسمين عبد العزيز

نشرت الفنانة ياسمين عبد العزيز، فيديو مفاجئا لجمهورها ومتابعيها، منذ قليل، على صفحتها الرسمية بإنستجرام من مشاركتها في حملة إعلانية لإحدى العلامات التجارية الخاصة بالذهب والألماظ.

وأطلت ياسمين عبدالعزيز بلوك مختلف، واستايل جديد، ولفتت انتباه الجمهور، وقال أحدهم: «ما تقصيش شعرك تاني يا ياسمين».

الجمهور يطالب ياسمين عبد العزيز بالرجوع للعوضي

وعلق المتابعون على فيديو ياسمين عبد العزيز، مطالبين برجوعها للفنان أحمد العوضي، إذ قال أحدهم: «قمر بس ارجعي بقا لأحمد وبلاش العناد علشان غلط بالله عليكي الحب اللي ما بينكوا كبير مستحيل يضيع كدا بإذن الله نسمع أحلى خبر بالرجوع».

أحمد العوضي يشكر ياسمين عبدالعزيز بعد الطلاق

قال الفنان أحمد العوضي في اتصال هاتفي مع الإعلامي شريف عامر ببرنامج «يحدث في مصر» المذاع على فضائية «إم بي سي مصر» مساء الأربعاء: «الكلام اللي اتقال كان كتير هو اهتمام بالحالة الصحية، أنا كنت بصور طول الوقت وبطلع من التصوير على التمرين والعكس».

وتابع: «جالي دور برد وأهملت فيه وأنا اتعافيت على نفسي لغاية ما حصلي ارتفاع في درجة الحرارة ورعشة وروحت للدكتور وقالي لازم أتحجز 4 أيام في المستشفى علشان الإهمال اللي بعمله ودخلت واتحجزت وأنا هخرج بكرة إن شاء الله».

وأضاف: «أنا وياسمين حالة خاصة والعالم كله كان معانا حتى أعلنا انفصالنا بشكل رسمي، وأول ما ياسمين سمعت إن أحمد تعب في التصوير كلمتني وكانت أول واحدة قولتلها أنا روحت المستشفى وقعدت معايا وكانت كل يوم معايا وده مش جديد عليها وهي ست أصيلة وفي بينا احترام وأصل، وكل اللي بيتقال عنا أنا بفسره حب حتى لو كان غلط».